reklama

Ďakujem! Naozaj

Je po komunálych voľbách a preto považujem za potrebné sa poďakovať aspoň takýmto spôsobom ľuďom, ktorí mi nakoniec dali svoju dôveru a hlas. Milo ma prekvapil počet hlasov. Naozaj. S číslom 600 som pred voľbami nerátal. Na zvolenie to samozrejme nestačilo. Na to bolo potrebných o 266 hlasov viac. Za úspech sa vraj dá považovať len prípadné zvolenie, no pre mňa je 600 hlasov vo svojom obvode veľkým povzbudením. Pred voľbami som za úspech považoval zisk 300-400 hlasov. Predsa len, prvý polrok z roka som strávil v zahraničí odkial sa veľká aktivita už robiť nedala. Aj ďalšie diskusie o nábreží sa pod našim vedením nezrealizovali. No keďže som videl, čo spôsobila tá prvá, som nesmierne rád, že sa táto téma pred verejnosť dostala. A môžem zodpovedne napísať, že sa jej budeme venovať aj po voľbách. No nie len jej.Celá moja miniatúrna kampaň mala rozpočet 110-120 eur, čo je naozaj veľmi málo. Na viac som jednoducho nemal. Takže žiadna lobistická skupina, či jednotlivci za mnou nestáli. Ak by bola požiadavka zdokladovať aj túto sumu, nemal by som s tým problém. Za seba môžem napísať, že pre mňa sa nič nemení. Mojou hlavnou ambíciou nebola stolička v mestskom zastupiteľstve, ale prispie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Richard Ščepko

Richard Ščepko

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V roku 2010 ako spoluorganizátor zrealizoval 1. verejnú diskusiu na tému trenčianske nábrežie. Súčasťou ktorej bol bývalý primátor, architekti, ekológ s moderátorom Š. Hríbom. Cieľom diskusie bolo dostať tému nábrežia pred verejnosť a poukázať na pochybné zámery vtedajšieho vedenia mesta. Je organizátorom projektu Mestských zásahov Trenčín 2013. http://www.mestskezasahy-tn.sk Zoznam autorových rubrík:  TrenčínCestovanieNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu