Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečo nechcem Aupark v centre Trenčína (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

Tvrdíš, že

nevidíš hlavný problém v investorovi. Ako keby bolo normálne, že v záujme vytvárania zisku budeme, klamať verejnosť („S úctou k človeku a histórií“ Trenčín) , zavádzať úrady (Žilina) a vynucovať si zvýhodnenia od miest (všade). Ten problém je na oboch stranách: na úradoch aj u "investora". Je pravda, že ak by bol na úrade normálny človek, ktorý sa nedá skorumpovať, tak by bol problém menší, ale celkom by sa to nevyriešilo. "Investor" by hľadal iné cesty.
 

RE

Jasne, suhlasim. Ja osobne visim hlavny problem vo vedeni mesta (od poslancov az po primatora, ktory tuto stavbu presadzuje). Ak by mesto stanovilo presne podmienky ako ma dana lokalita vyzerat a takeho podmienky predlozila investorovi, kompromisne riesenie by mohlo byt omnoho viac prijatelne. Ibaze tejto lokalite takato stavba absolutne neprospeje uz len ohladom na alarmujucu dopravu.
 

LEN TAK, MIMOCHODOM

Pridavam trochu "iny" pohlad na tuto problematiku :-) (...aj ked do smiechu mi trikrat nie je)
.
.
http://michalkukucka.blog.sme....
 

hlavny problem

naozaj nie je v investorovi. Ten robi len to,, co mu mestski oani dovolia....a to vynucovanie?? nuz ano investori si to "vynucuju" tak, ze si mestskych panov kupuju - a celer jojoj ten sa da rad kupit.
 

BTW

A potom sa docitam, ze ono aj v samospravach a v jednotlivych mestach su ludia, ktori priti korupcii bojuju a nie z nej profituju, ako to je v Trencine... Jeden priklad za vsetky: http://turiec.sme.sk/c/4919528... ....a to pred cca rokom zaviedol protikorupcne opatrenia.
 

Dobrý začiatok

Ale budem rád, keď sa dozviem, že v Martine zastavili nejaký nezmyselný alebo škodlivý plán dajakého "investora".
 
Hodnoť

 

Kedze tomu ani velmi nerozumiem tak sa mi to tqazko hodnoti. pamatam si totiz na hon na carodejnice, ktory vznikol pri bratislavskom auparku. Znicia sad Janka Krala. Zelen v Bratislave sa znici. A dnes? Do socialne uplne nekontrolovanej zony - sad janka Krala, v ktorom ste sa bali pohybovat sa vratil zivot. Prehanaju sa tam rodiny s detmi a to je pre mna silnejsi argument, akoze sa niekomu nepaci pohlad na Bratislavu z Noveho mosta
 

nic si z toho nerob,

u nas v KE tiez par jednotlivcov place ze nechce Aupark a pritom teraz je tam len rozpadnute asfaltove parkovisko, znicena fontana ku ktorej kvoli ceste aj tak nikto nema pristup a par ošťatých stromov kde chodia robit potrebu bezdomovci. To su len take kuvicie hlasy, netreba si ich velmi vsimat.
 

RE

Nepoznam problem detailne v Kosiciach, no ked myslis. Ak to porovnam len s Trencinom, ziadne "ostate stromy" v tejto lokalite nie su, zato tu mame kolabujucu dopravu pre absenciu cestneho mosta. A vystavbou Auparku by sa tento stav podla mna, este vyrazne zhorsil. Z mojho pohladu sa tam stavba tohto druhu vobec nehodi. To, ako cely priestor posobi stiesnene je vidiet aj na modely. Nemyslim si, ze nie celkom funkcnej zeleni v tejto cast by prospel "betonovy koberec" s obchodnym centrom. Podla mna existuju ine riesenia, ako tento pristor zatraktivnit.
 

ok,

nepoznam situaciu v centre Trencina, akurat viem ze tam mate problemy kvoli tomu jednemu mostu a teda chybajucemu obchvatu...
 

veď práve o to ide:

namiesto toho aby sa doprava rozprestrela, všetka sa sústredí do maličkej kruhovej, či je to príjazd od juhu (/svetová strana), západu (z mosta), od severu (svetová strana) a pribudne nielen doprava z centra (dve parkoviská pre návštevníkov + doprava obyvateľov v centre) a pribudne aj doprava návštevníkov auparku.
ps most a obchvat sú iba spôsoby ako sa napojiť na štátny rozpočet (stavba znamená výberové koannie a úplatky schvaľujúcim). ak by urobili na moste dva pruhy pre sever a juh a tretí pre dopravu opačným smerom ako nedávno na severe slovenska problém by sa dal odložiť o desať ročie.
 

 

Toto nemyslíš vážne rozširovať komunikácie keby mi toto niekto povedal ako argument tak idem podpísať rovno súhlas zo stavbou Auparku. Jediné čo by nám Trenčanom prospelo je zvýšenie cien parkovného v centre a zabezpečenie aby bolo celé centrum spoplatnené.
Ináč zaujímavá vec ma napadla Aupark asi nespoplatní parkovacie miesta :( to ešte žiadneho "ekoteroristu" nenapadlo len stále argumenty ktoré viac menej súvisia z dopravou ktorá má byť riešená SSC resp. ministerstvom dopravy SR. Mimochodom stiesnenosť na na enviroportali je posudok svetlotechniky a jeho spracovcateľovi nakoľko viem aká to je kapacita verím viac ako všetkým "ekoteroristom". Trochu kritiky na Aupark resp. mestskú samosprávu, mesto ma pri predaji veľkých a aj životne dôležitých pozemkov žiadať architektonickú súťaž vyhlásenú investorom z minimálne z porotou zloženou zo slovenských odborníkov(architektov) možno by nejaký súťažiaci prišiel z lepším návrhom a nie s hmotou ktorú vytvára najvyššie poschodie čo pri pohľade z hradu bude do oči bijúce. A nakoľko odpoveď pre mňa sa v referende nenachádza, nemienim podporiť ekoteroristov a pamiatkárov ktorý nikdy nevedia navrhnúť v TN v ničom koštruktívne riešenie a zároveň politikárčenie z radosťou sa referenda nezúčastním.
 

neviem ako odpovedať -

lebo pod rozprestretím dopravy som myslel (ako som napísal) nie jednu jedinú centrálnu križovatku, v ktorej by sa úplne všetka doprava sústredila, ale vrátiť stav pred rok 1967 - pre miestneho príklad: zo soblahovskej na sihoť netreba ísť okolo hviezdy, ale obísť ju . asfaltová plocha sa nezväčší, ale doparva sa "decentralizuje. rovnako je to smer bánovce - žilina, netraba prechádzať cez dve svetelné križovatky, ale obísť poza prior. žiadny nový asfalt a je to plynulejšie.
pochopil?
a platiť za niečo čo je financované z monich daní? to je blbosť najhrubšiehi zrna. aké platené parkovisko? iba ak súkromné, strážené a so zodpovednosťou za škodu na vozidle. ta si asi autorom tých zábran na palackého, pre ktoré nemôžem prejsť peši z jednej strany na druhú, pretože sú tam laná, ktoré autá bez potiaží obídu, ale peší neprejde.
a prečo sa nevyjadruješ o takých veciach ako prestavba mierového námestia, prestavba masaryčiek a stavieb oproti, nemožnosť parkovania pri poliklinike chorými, dôchodcami, invalidmi? to sú veci, ktoré ľuďom vadia, ale nik neotvorí ústa. všetci tlieskate železnici, ale ako sa ja a dnes okolo tri ticíc voličov teraz a v budúcnosti okolo desať tisíc bývajúcich odrezaných od cesty sever - juh (bratislavská)? tlieskaš postavenu plavárne v zátopovom území?
si príliš úzko orientovaný. ja sa na vec piozerám vždy komplexne. nie iba krátkozrako. tešíš sa na južný obchvat? ale tí, ktorým budú autá hučať ako mne diaľnica sa prebudia neskoro. aj to je skutočnosť, pridaná hodnota nového mosta.
 

 

Len krátko, platenie parkovného beriem ako prevenciu proti prehusťujúcej sa doprave v centre mesta ale ako chceš tak budem radšej za zavedenie mýtneho pri vstupe do centrálnej zóny. Ináč som zásadne za rekonštrukciu Mierového námestia to už som raz písal prečo a nechcem to tu rozvíjať.
 

no

o mierovom námestí a jeho ... som od teba nečítal, ale nevadí. ja som sa vyjadril negatívne.
a nie je mi jasný vjazd do centrálnej zóny - pretože kde je? liška "zakázal" vjazd na mierové, ten stratil zmysel, pretože tam nik nechodí, pozri sa na mierové námestie - autá tam nie sú, ale ani ľudia, maximálne po javisko, potiaľ sa na palackého dostanú autom zaparkovať, ďalej nejdú. citoval som barčáka, on to videl zreteľne už pred desať ročím - nemožnosť zaparkovať, odklonenie dopravy odháňa zákazníkov. jeho prevádzky prosperujú, pretože sú v dosahu parkovísk, otatní sú ďaleko a skapal tam pes. všímam si štamgastov ako sa presunuli do maxu a na štúrove námestie. o tom to je, ak nebudú mať prevádzky zákazníkov, nebudú odvádzať dane a ... všetko je v prvom rade o peniazoch, nemyslím o tých v obálke, ale o investíciách dnešných a budúcich.
 

To nie je obchodne centrum,

ak to bude ako v BA, tak je tam aj zabava - kina, restauracie, fitnes a podobne.A inak ma zaujima, co tak ineho si tam vies predstavit?
Kedysi tam boli normalne poschodove domy, vyzeralo to ozaj ako v meste. Takze ta zastavba sa tam hodi tak, ako do mesta.
 

RE

Videl som tu podobu na starych fotografiach. Ano, vyzerala lokallita mestsky. Ibaze porovnavat zastavbu obytnych domov mi nepride ako celkom fer.
 

zábava

už je na "hornom konci", je tam max s obchodmi a multiplexom, nemá dosť kllientov. a ďalšie tri centrá sú na dolnom (južnom konci).
 

RE

Ak uz zabava v centre, tak nekomercna. Nap. Artkino je fajn, chce iste upravy, ale inak ma podla mna atmosferu. Cele toto je na diskusiu (odbornu aj laicku), ibaze...
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie


  1. Ľubomír Belák: Pán premiér Igor Matovič, zastavte sa! 275
  2. Peter Kuchár: „Po smrti spôsobím ešte väčší rozruch ako za života...“ povedal Páter Pio. Mal pravdu... 95
  3. Július Kovács: Kmotrík mladší, jeho skutočné povolanie? Syn. 70
  4. Július Kovács: Norbert Bödöra asi určite pustia, preto rozhoduje špeciálny trestný súd. Zametači Kováčika 65
  5. Dominik Parajka: Vyskúšal som najlacnejšie jazdené kombi na Slovensku - Škoda Felicia Combi test 58
  6. lenka vdovjaková: Bola som na tantrickej masáži 49
  7. Juraj Paškuliak: Pieseň o ženskej masturbácii 39
  8. Rasťo Kužel: Volebná turistika Mareka Krajčího 28
  9. Mišo Šesták: Ruský generál: Slováci od Detvy sú polodivoký národ 25
  10. Jozef Kmeto: Rómovia prehovorili o svojích zážitkov s predsudkami a rasizmom na vlastnej koži 20

Rebríčky článkov


  1. Miroslava Arpášová: Neverím v Borisove peniaze ani filantropiu
  2. Team Vallo pre Ružinov : Prečo sme nepodporili kúpu ružinovského parkoviska za 2.6 milióna?
  3. Miroslav Galovic: Slovenské Černobyle VI. Bývalá psychiatrická liečebňa v Bytčici. Kaštieľ.
  4. Štefan Vidlár: Ty Boh môj jediný!
  5. Július Kovács: Kmotrík mladší, jeho skutočné povolanie? Syn.
  6. Radoslav Žilinský: Pulzácie ako prejav života
  7. Július Kovács: Norbert Bödöra asi určite pustia, preto rozhoduje špeciálny trestný súd. Zametači Kováčika
  8. Martin Žilinčík: NaKA v Bonule
  9. Július Kovács: Otvorený list asociácie bezdomovcov predsedovi NR SR "neváženému magistrovi" Borisovi
  10. Michal Kováč: Ako urobiť zo Slovenska úspešnú krajinu vo svete.


Už ste čítali?