Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Návod, ako cestovať klimatizovanými vozňami ZSSK (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

Díky

Ďakujem za užitočné informácie. Určite sa mi zídu.
 

RE

Niet za co. To bol aj ucel, aspon trochu napomoct k urcitemu komfortu pri cestovani v hlavne letnych mesiacoch. No ak klima nefunguje, ani rady nepomozu :-) No to uz je na Zeleznicnej spolocnosti Slovensko.
 
Hodnoť

Výborný článok

K+, zase som múdrejší. Až to dalej takto pôjde... . : )
 

:-D

To si aj ja vravim ;-) Tak snad nam to vydrzi aj ked u mna tomu vela nedavam :-)
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

RE

Vozen typu Bmeer nema vedla nastupnych dveri ziadne zelene tlacitko. Preto sa otvara len mechanicky, co znamena akousi pakou, ktoru je vidiet na druhej fotografii. Pri vychadzani z tohto vozna sa casto krat stava, ze otvorit dvere (z interieru) je mozne az po vyradeni dveri z prevadzky, no cestujuci tak urobit (za beznych okolnosti) nemoze.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

RE

Ak sa nemylim, tak spodne cervene je skutocne na zatvaranie dveri, no to nad nim nie je zelene, ale sedo-zlte. Mam pocit, ze je to nieco s vodou (mozno vypustanie vody, alebo stav vody v nadrzi). Ak by si chcel, mozem to zistit uplne presne. No na otvaranie dveri nie je.
 

 

doplietol fotky (tu "pd_Bmeer.jpg"). ten vozen praveze ma *aj* otvaranie tlacitlami. Ale rovnako je mozne inicializovat otvaranie (nie mechanicke!) klukou na dverach, staci odklopit, a vzduchu uz dvere odsunie do strany...
 

OMYL

povodne Bmee ani jeho rekonstrukcia na Bmeer NIKDY !! opakujem NIKDY !! nemali automaticke OTVARANIE dveri !! ten povestny zeleny cudlik sluzi skutocne na kontrolu stavu nadrze pre vodu.
Opacne, cerveny gombik umiestneny von aj dnu sluzi na automaticke zavretie dveri co niekedy ak nie vacsinou sparvi Bmeer sam...a ako spomina autor,problem je ked sa tam ocitne clovek.
 
Hodnoť

re:

problem je skor v tom, ze mnoho ludi nema sajnu ako klimu pouzivat (a nielen vo vlakoch). hlavne nechapu, ze ak otvoria okno, tak klima sa moze aj ..... a neutiahne to. a pokial viem, tak v tych new voznoch to funguje tak, ze staci otvorit jedno okno a klima sa automaticky vypne v celom vozni (na co som uz doplatil viackrat), co nasledne sposobi hromadne otvaranie okien a nadavanie.
 

RE

Tiez sa mi zda, ze ak sa v tych novych voznoch otvori okno, prepne sa klimatizacia len do vetrania. Mam pocit, ze som to niekde cital, ale ruku do ohna by som za to nedal. Takze nie som si isty, ci je to naozaj tak.
 

re:

asi to tak bude. ono by to nebol problem, ale sprievodkyne to nevedia naspat zapnut, teda aspon vacsina z nich.
 

RE

Len to uz sme pri tom, ze ZSSK nezauci sprievodcov, ako obsluhovat novy/modernizovany vozen. Oni to nemaju odkial vediet, ak neprebehne skolenie.
 

re:

to hej, ale nic to nemeni na tom, ze to sposobuju hlavne cestujuci.
 

RE

To ano, s tym suhlasim. Preto aj tento clanok. Snad splni zamer.
 
Hodnoť

ale ako si vybrat/nevybrat vozen

ked si pri pokladni kupujem miestenku?
To dostavam macku vo vreci.
 

RE

No do istej miery mas pravdu, no ak som si v poslednej dobe dobre vsimol, miestenkove vozne (hlavne trat BA-KE) byvaju prednostne predavane do klimatizovanych voznov. No nemusi tomu byt vzdy tak. Mne nedavno v Strbe pani pri pokladni tvrdila, ze vlak, ktorym pojdem nema klimatizovane vozne. A cuduj sa svete, okrem restauracneho boli klimatizovane vsetky. Az na to, ze som mal mistenku prave do toho, ktory bol modernizovany v ŽOS Trnava, takze sa to uz neskor nedalo vydrzat. Zamestnaci ZSSK castokrat nemaju potuchy, ake vozne budu v tej ktorej suprave radene. Aj ked je pravda, ze radenie nie je vzdy stabilne. No pre predstavu Ti prikladam odkaz na jednu stranku s radeniami vlakov: http://www.vlaky.net/servis/ra...
 

Priatelka

To som tvrdila ja, ze nema klimatizovane vozne, lebo ich mala tak v pocitaci oznacene. Ale ked si idem kupit miestenku, tak si pozriem to radenie a vypytam si do konkretneho vagona. Nie je to sice uplne zarucene, ale zatial to vyslo:)
 
Hodnoť

 

super zazitok z pondelka, z cesty do Vsetina: v "EC 120 Kosican" z Kosic do Prahy prestala fungovat klimatizacia niekde okolo hranic SR a CR. Sprievodkyna chodila po vozni a len to oznamovala... a ze si mame otvorit okno (to malicke). Uz kratka cesta Puchov - Vsetin bola v tom teple dost neprijemna. Nezavidim tym, co isli az do Prahy.
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie


  1. Miroslav Lukáč: 45 bojovníkov SS - Waffen bránilo bratislavský hrad do posledného náboja.Neznáma história. 1 968
  2. Juraj Paškuliak: Najhorší susedia sú chovatelia psov. Vytrvalo štekajúci pes vám zničí nervy 1 886
  3. Advokátska kancelária BÁNOS & KOŠÚTOVÁ : Ovčiarsky pes pohrýzol okoloidúceho, majiteľku už stihli obviniť. 1 054
  4. Věra Tepličková: Čestne prehlasujete? No s tým sa už dnes ani nechváľte! 1 047
  5. Anton Kaiser: Letné Dudince 982
  6. Ondrej Prostredník: Lukašenko: od bojovníka proti korupcii k diktátorovi 962
  7. Milan Resutík: Chudobný otec bohatých detí 941
  8. Július Kovács: Mafia Fica a oligarchovia nedali ani cent, aby podporili občanov. 882
  9. Martin Ondráš: Sme skutočne neschopnejší ako bratia Česi? 811
  10. Simona Kyselicová: IPL epilátor po šryroch mesiacoch používania 640

Rebríčky článkov


  1. Miriam Studeničová: Skromnosť! Jediná možná cesta!
  2. Team Vallo pre Ružinov : Zvláštny nákup COVID - 19 rýchlotestov v bratislavskom Ružinove
  3. Jozo Peric: Čína zaznamenala rýchly rast peňažných zásob
  4. Adriana Boysová: Čo skrývame pod perinou?
  5. Lukáš Baloga: Pokorenie rekordnej hranice zlatom bol len začiatok
  6. Július Kovács: Krajina je v riti. V totálnej riti.
  7. Denis Jacko: Autobus o 9:30
  8. Marian Letko: Dokonalé...
  9. Vladimír Krátky: Hnusobu porazíme, keď ju dáme do basy !
  10. Július Kovács: Istotou socialistov je mať dosť ľudí pri moci, aby skapínali a živorili iní


Už ste čítali?